Tuesday 28 May 2013

miss my hometown so badly!

actually mlm nie otak sangat kosong ntah kenapa ntah. dah dekat seminggu nie tibatiba rindu pada negeri Johor Bahru. ade mcm rase nak balik sana cepatcepat. ade rase mcm nak pindah sana terus. ade rase macammacam. ruparupanya mak nak dtg Melaka daaa... then tadi pun aku buatlah sambal tahun yg mcm selalu mkn dekat rumah dgn emak, abah, amad and oyik. kitorang sefamily mmg dah PRO sgt dah dgn pembikinan dan kemelantakkan sambal ini. hewheww# rindu punye pasal lah sangat. mlm tadi abah pun mesej like usual. kalau nak taw abah mmg org yg slalu sibuk tentang aku setiap hari. mesti abah ade mesej or call. always and always. biaselah anak perempuannya jauh dimata kan. hehee org sayang abah jugak! nak dipendekkan cerita aku tak sabar nak balik JB bulan puasa nie. :'( get to know a new good job and also a good relationship too. lalalalaaa bout the relationship tu just joke lah! kerinduan aku terhadap Johor Bahru nie amat mengganggu fikiran lah. selain daripada beberapa perkara yg bersimpul di dlm fikiran aku nie tapi tetap tak dapat nak dikemukakan. think too much. heart still under construction. serious! confused. then i just get over it. i'm sorry.

No comments:

Post a Comment

REVIEW : TEATER NISYA KHALEED

Assalammualaikum & salam sejahtera warga net & para pencinta Teater sekalianzzz ;) Setelah hampir 2 tahun kita tak bersua di si...